Агенти уповноважені продавати тільки продукти компаній, на яких вони працюють. Незалежний брокер, з іншого боку, підтримує стосунки з декількома страховими компаніями. Він ретельно оцінить Ваші страхові потреби, а потім буде шукати продукт, який краще всього відповідає Вашим вимогам. Якщо Ваші обставини вимагають цього, Ваш брокер буде вести переговори щодо полісу зробленого індивідуально для Вас.
Ваш брокер докладе максимум зусиль, щоб гарантувати, що Ви отримуєте найбільше можливе покриття за ціною, що Ви сплачуєте. Фактично, брокери - члени Федерації страхових посередників України зобов'язані за Кодексом професійної етики ФСПУ, отримати краще покриття для своїх клієнтів.
Простіше кажучи, співпраця з брокером дозволяє Вам придбати індивідуальне страхування, що було б неможливо зробити власними силами.
Страхові брокери з гордістю пропонують персональне, дбайливе обслуговування своїх клієнтів. Вони розуміють якій стрес Ви відчуваєте, коли відбувається збиток. Вони допоможуть Вам пройти через процес врегулювання.
Якщо Ви просите свого брокера про допомогу, Ви можете бути впевненими, що Вам не доведеться зв'язуватись з різними незнайомцями у колл-центрі. Замість цього, Вас буде підтримувати у напружений період Ваш брокер і його добре поінформований персонал, люди, які вклали час, щоб побудувати довіру у ділових стосунках з Вами.
Страхові брокери повинні продемонструвати повне володіння технічними і особистими навичками, як це вимагається Державною Комісією з регулювання ринків фінансових послуг України (Днржфінпослуг).
Щоб залишитися ліцензованим, брокер повинен відповідати вимогам Держфінпослуг у щоденній практиці і складати додаткові учбові заліки щорічно.
Коли Ви маєте справу з брокером, Ви маєте справу з кваліфікованим, високоосвіченим професіоналом, чиє знання страхової справи є усебічним.
Як етичні норми поведінки, так і закони, за якими ведуть діяльність ліцензовані брокери, обумовлюють, що вони зобов'язані зберігати Вашу конфіденційність. Коли Ви працюєте з страховим брокером, конфіденційність гарантована. Щоб прочитати Кодекс професійної етики, який брокери-члени ФСПУ погодились підтримувати, будь-ласка, натисніть сюди
Зобов'язання щодо відкритості брокера існують заради Ваших інтересах, споживач.
Незважаючи на те, чиїми порадами Ви користуєтесь для прийняття рішеннями щодо покупки, будьте впевнені, що Ви добре проінформовані. Маючи справу з Агентом або Співробітником Компанії, переконайтесь, що Ви розумієте стосунки, які вони мають з їх страховиком, так як більшість працює тільки на одного страховика і не може забезпечити Вас альтернативами. Коли Ви маєте справу з колл-центром, запитайте у них, де вони розміщені? Чи відвідають вони Ваш будинок, щоб обговорити Ваші потреби? Якщо Ви передзвоните, до кого Вам звертатися, якщо у Вас буде проблема?
Роль брокера - забезпечити Вас кращими умовами страхування , які включають покриття, обслуговування, і ціну. Брокери також забезпечують особисте, якісне обслуговування, яке включає професійні консультації зі страхування, супровід полісу і підтримку при збитках. Коли виникає будь-яке питання відносно Вашого страхового забезпечення, брокери - Ваші захисники, які використовують свій професійний досвід, щоб найкраще відстояти Ваші індивідуальні інтереси.
Як споживач, Ви повинні бути впевненими, що Ви добре поінформовані про стосунки, які існують між вашим Брокером і Страховиком, якого Вам рекомендують. Розуміння брокерської винагороди - важлива частина Вашого рішення про покупку. Брокерська винагорода - частина вашої страхової премії. Інформація щодо рівня винагороди, яка включена у Вашу премію, буде надана Вам брокером у пункті продажу.
Брокери також нададуть інформацію, якщо вони мають, будь-які інші фінансові зв'язки, які можуть вважатися зіткненням інтересів, наприклад: